Όροι εγγύησης

Όροι εγγύησης καταστήματος

Για όλα τα προϊόντα μας προσφέρουμε εγγύηση δώδεκα (12) μηνών.
Μπορείτε να απευθυνθείτε κατευθείαν στην εταιρία μας ή να μας στείλετε το ελαττωματικό προϊόν και να περιμένετε να γίνει μέσα σε 10 ημέρες ο τεχνικός έλεγχος. Αγοράζοντας οποιοδήποτε είδος, πέρα από την εγγύηση του καταστήματος, σας παρέχουμε επιπρόσθετα εγγύηση άμεσης αντικατάστασης του σε περίπτωση D.O.A. (Dead On Arrival) ήτοι εξαρχής ελαττωματικό προϊόν, μετά τον σχετικό τεχνικό έλεγχο οποιουδήποτε αναγνωρισμένου από την κατασκευάστρια, επισκευαστή.

Η εγγύηση D.O.A. παρέχεται για έως 7 ημέρες από την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, υπό τις παρακάτω προϋποθέσεις:

  1. Το προϊόν πρέπει να επιστραφεί από τον πελάτη εντός 7 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής του, με την πλήρη συνοδευτική συσκευασία του και θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα με το νόμιμο παραστατικό αγοράς καθώς και με όλα τα παρελκόμενα της συσκευής (φορτιστή, adaptor, εγχειρίδια χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης, ακουστικά, διαφάνειες, ζελατίνες και αυτοκόλλητα που βρίσκονται προσκολλημένα πάνω στη συσκευή) και της συσκευασίας της (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις. Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  2. Η αδυναμία λειτουργίας του προϊόντος πρέπει να οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε βλάβη που προκλήθηκε από κακή χρήση του προϊόντος, όπως για παράδειγμα και όχι αποκλειστικά, από πτώση, λειτουργία εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή, επέμβαση στο εσωτερικό του ή στο λογισμικό της συσκευής από μη εξουσιοδοτημένους τεχνικούς κλπ.

Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε ρητά σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η εξής:

  1. Αποστέλλετε το προϊόν στο Super Smart Phones.
  2. To Super Smart Phones ενημερώνει το τεχνικό τμήμα για έλεγχο και εξακρίβωση της βλάβης. Εφόσον διαπιστωθεί από το τεχνικό τμήμα ότι η βλάβη οφείλεται σε ελάττωμα του κατασκευαστή και όχι σε υπαιτιότητα του χρήστη, προχωράμε σε αντικατάσταση του προϊόντος.

Σε περίπτωση που δεν υπάρχει επαρκές απόθεμα για την αντικατάσταση του προϊόντος D.O.A., το SuperSmartPhones.Gr υποχρεούται σε συνεννόηση με τον πελάτη να αντικαταστήσει το προϊόν με άλλο ιδίων ή ανώτερων τεχνικών προδιαγραφών ή να προχωρήσει σε επιστροφή των χρημάτων στην αρχική τιμή αγοράς στον πελάτη.

Ελαττωματικά προϊόντα ως αποτέλεσμα λάθος χειρισμών του χρήστη

Δεν μπορούμε να εγκρίνουμε την αντικατάσταση ή την επιστροφή χρημάτων για προϊόντα που έχουν υποστεί βλάβη λόγω κακής χρήσης. Σε αυτή τη περίπτωση σας επιστρέφουμε το προϊόν.
Εάν θέλετε μπορούμε να αναλάβουμε την επισκευή του προϊόντος με κόστος που επιβαρύνει τον αγοραστή κατόπιν συνεννόησης και επιβεβαίωσης κόστους επισκευής. Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί επισκευή της συσκευής ενώ έχει ήδη ελεγχθεί από το τεχνικό τμήμα, υπάρχει ελάχιστη χρέωση 15 ευρώ.
Το προϊόν φυλάσσεται στην αποθήκη του Super Smart Phones για χρονικό διάστημα μέχρι 30 μέρες, μετά δε το πέρας των 30 ημερών διατίθεται στην αγορά.

Ελαττωματικά προϊόντα που κατά τον έλεγχο στο Service δείχνουν να λειτουργούν

Το κατάστημά μας θα επικοινωνήσει μαζί σας τηλεφωνικώς ή με e-mail, για να σας ζητήσει περισσότερες πληροφορίες, ώστε να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα. Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε μαζί σας, θα φυλάξουμε το προϊόν για ένα χρονικό διάστημα το πολύ 30 ημερών και στη συνέχεια θα το διαθέσουμε στην αγορά.
Προσοχή: Σε περίπτωση που η επισκευή δεν καλύπτεται από την εγγύηση (κακή χρήση, ατύχημα, σύγκρουση, κ.λ.π.), επιβαρύνεστε με έξοδα. Εάν το προϊόν βρεθεί σε καλή κατάσταση και λειτουργεί κανονικά, θα σας το επιστρέψουμε και επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.

Απώλεια δεμάτων αποστολής

Σε περίπτωση που δεν λάβετε τα προϊόντα εντός του χρόνου παράδοσης που καθορίζεται από την αρμόδια υπηρεσία ,παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών μας.
Θα ενημερωθείτε για το χρόνο αποστολής του προϊόντος και εάν εκκρεμεί η παράδοσή του, θα φροντίσουμε να εξακριβώσουμε που βρίσκεται το δέμα.
Εάν έχουν περάσει 7 μέρες από την αποστολή του δέματος και δεν το έχετε λάβει ακόμη, θα σας το αντικαταστήσουμε και θα δώσουμε εντολή να σας αποσταλεί χωρίς καμία δική σας επιβάρυνση.
* Η εγγύηση δεν καλύπτει τον φορτιστή, τον μετατροπέα (adaptor) καθώς και την μπαταρία της συσκευής. (Εκτός αν ο κατασκευαστής ορίζει κάτι διαφορετικό)
** Η εγγύηση δεν καλύπτει τα έξοδα αποστολής και μεταφοράς για επισκευή ή/και αντικατάσταση του προϊόντος από και προς την εταιρεία μας.
*** Η εγγύηση παύει αυτόματα να ισχύει σε περίπτωση που:
α. Η βλάβη προκλήθηκε επειδή ο χρήστης δεν χρησιμοποιεί ή δεν συντηρεί τη συσκευή σύμφωνα με το εγχειρίδιο χρηστών.
β. Η βλάβη προκλήθηκε από βρέξιμο, πτώση ή απρόσεκτη φύλαξη.
γ. Η βλάβη προκλήθηκε από επισκευή, μετατροπή ή καθαρισμό της συσκευής σε μη εξουσιοδοτημένο κατάστημα.
δ. Η βλάβη παρουσιάστηκε λόγω αναβάθμισης στο λογισμικό της συσκευής από την κατασκευάστρια εταιρία.
ε. Έχουν αλλοιωθεί πληροφορίες όπως : η ημερομηνία αγοράς, το όνομα και το είδος του προϊόντος ή το παραστατικό απόδειξης της αγοράς. Η κάρτα εγγύησης δεν είναι μεταβιβάσιμη.
στ. Η βλάβη προκλήθηκε εξαιτίας πρόσθετων ατυχημάτων όπως ανωτέρα βία, διαφορά ή πτώση τάσης ρεύματος, κακή φόρτιση μπαταρίας από τον αγοραστή. (Αρχική φόρτιση 5-6 ώρες).

ζ. Παρακαλούμε όπως φυλάξετε την απόδειξη αγοράς σας σε ασφαλές σημείο γιατί δεν θα σας χορηγηθεί νέα σε περίπτωση απώλειας.